052-528-2660

פעילות לילית בצפון עם ילדים

כולנו כהורים מנסים לשנות ולגוון את הפעילויות בשעות הפנאי עם הילדים, תמיד נרצה לעניין ולסקרן אותם במשהו חדש. מרגישים שכבר עשיתם וחוויתם עם הילדים הכל?! תנו לנו להפתיע אתכם! טיול שטח לילי בצפון ברכבי רייזר יפתיע מאוד אתכם ואת הילדים. טיול קסום בטבע הגלילי אל מול חופי אכזיב, חוויה ייחודית ויוצאת דופן לגדולים וגם לקטנים, כי מה שרואים ושומעים בלילה לא קורה ביום.

נזכה לראות לאור ירח את הטבע היפה של הגליל המערבי . נפגוש את חיות הלילה ונהנה מחוויה מעצימה עם הקרובים לנו ביותר, המשפחה והחברים שלנו. הטיול מתאים למשפחות וכמעט לכל גיל, אפשר להתארגן בקבוצה קטנה וגם בקבוצה גדולה. אצלנו בטרקטורוני הצפון אכזיב תקבלו חוויה חד פעמית עם צוות מנוסה שיארגן לכם פעילות לילית מיוחדת עם הילדים.

מה עושים בלילה עם הילדים?

נסיעת שטח ברייזר היא חוויה מלהיבה ומלאת אדרנלין הילדים יהיו מרותקים ומסוקרנים לאורך כל המסלול ואנחנו המבוגרים נהנה מחוויית נהיגה לא שגרתית ברכב שטח בעל יכולות מדהימות. נשב יחד ברייזר ונצבור יחד זיכרונות כמשפחה. הנסיעה בלילה תוציא אותנו עוד יותר מן השגרה הבנאלית ותיקח אתכם אל טבע קסום ומרהיב, בקיץ חם נוכל לצאת לטיול לילי מרענן שללא ספק ירגיש לנו הרבה יותר נעים מבחינת מזג האוויר.

פעילות יוצאת דופן, מצמיחה ומגבשת תוציא אותנו לחוויה בלתי נשכחת ניסע במסלול מותאם לילדים נצפה בדרך בעצים, צמחייה וחיות לילה, נהנה מנוף החופים היפים ונשמע את גלי הים. ילדים וגם מבוגרים יצברו יחד זיכרונות משותפים, מגבשים וממלאים.

 

הבחירה הטובה לבילוי משפחתי

כדי להשיג את המקסימום חוויה עם הילדים כדאי לבחור פעילות המתאימה לכל הגילאים כדי שגם ההורים יהנו ממנה לא פחות. שילוב מנצח של כיף והנאה למבוגרים ולילדים, גדולים וקטנים כאחד, הוא ללא ספק טיול שטח לילי ברייזרים באחד המקומות היותר יפים בגליל המערבי. את החוויה המושלמת הזו תוכלו להזמין בטרקטורוני הצפון אכזיב, צוות המדריכים האדיב שלנו ייקח אתכם לחוויה לילית בלתי נשכחת.

 פרטים נוספים והזמנות : 052-5282660 | rtv.achziv@gmail.com