052-528-2660

פעילויות בנהריה ראש הנקרה

נהריה וראש הנקרה שוכנות בגליל המערבי שבצפון הארץ, מלאות אטרקציות ופעילויות לילדים, מבוגרים, קבוצות ויחידים. טיול שטח ברכבי רייזר היא פעילות נהדרת שניתן לעשות באזור נהריה וראש הנקרה. טיול הרייזרים מלא אדרנלין, אתגר ועניין והוא מתקיים בטבע הפתוח והפראי באזור ראש הנקרה. בטיול נזכה לראות את הנופים היפים של הגליל המערבי ואת החופים המושלמים של אכזיב, נהנה מן הטבע במלוא הדרו.

חוויה חד פעמית ובלתי נשכחת שבהחלט תיצור לנו זיכרון מיוחד מפעילות מלאת עניין וסיפוק. הפעילות מתאימה לכל הרכב של אנשים, אפשר לצאת בזוגות, משפחות, קבוצות גדולות או קטנות מה שתבחרו. טרקטורוני הצפון אכזיב ידעו להתאים לכם את המסלול הנכון להרכב הקבוצתי שלכם.

פעילויות בנהריה וראש הנקרה – מה אפשר לעשות?

אחרי שביקרתם בפעילות השטח שלנו תוכלו לשלב פעילויות נוספות בכל חלק של היום. תוכלי ליהנות מחופי ים קסומים, פעילות ימית כמו שייט בסירות טורנדו, שנירקול, צלילה, חתירה בסאפ וגלישת גלים, ביקור באתר התיירות ראש הנקרה, להתרגש בפארק חבלים אתגרי לכל המשפחה וגם ביקור בגן הבוטני בנהריה. מומלץ לעת שקיעה לצאת לטיול רגלי בטיילת החדשה מול הים בנהריה  ולאכול במסעדות הרבות באזור שברחוב הגעתון המפורסם. כל זה ועוד ישלימו לכם את החוויה בצפון.

אז מה עושים?

יוצאים לדרך! סעו לכיוון הצפון, אלינו לגליל המערבי, תתמקמו באחד המלונות בסביבה ותתחילו להתרגש מכל מה שיש לגליל המערבי להציע.  לחובבי טיול הקרוואנים יש חניון לילה מסודר (פרטים באתר של עיריית נהריה) , ותתחילו להנות ממגוון הפעילויות והאטרקציות שיש לאזור להציע לכם.

כשאתם מגיעים,  תתקשרו אלינו לטרקטורוני הצפון אכזיב נשמח מאוד להמליץ לכם על פעילות מושלמת ומעצימה שתשלים לכם את החוויה הצפונית.

פרטים נוספים והזמנות : 052-5282660 | rtv.achziv@gmail.com