052-528-2660

מה זה טיול שטח ברייזר?

תחילה נסביר שרייזר הוא רכב שטח קומפקטי במיוחד המותאם לנסיעה בטבע. הוא רכב יציב שנועד לנסיעה רצופה מהמורות ומאתגרת. הרכב בולם זעזועים בנסיעה, שהיינו כמובן מרגישים בכל כלי רכב רגיל, הוא יודע לטפס ולהתאים עצמו לתנועה בשטח הררי ומשתנה בגובהו. הישיבה ברכב היא אחד לצד השני ישנם רכבים לזוגות, רכבים לארבעה ואף רכבים לשישה אנשים. על הנהג לשאת רישיון נהיגה בתוקף והמון מצב רוח.

טיול שטח תמיד יהיה טיול מלא אדרנלין ועניין, זוהי בטח לא נסיעה בכביש חלק אלא נסיעה בחולות, יערות, הרים, סלעים ומהמורות של טבע גולמי. טיולי שטח נותנים לנו חווית טבע ספורטיבית וכיפית משהו שונה שיוציא אותנו משגרת היום יום. תנו לטרקטורוני הצפון אכזיב את ההזדמנות להוציא אתכם אל טיול שטח מאתגר עם הצוות האדיב והמנוסה ביותר באזור הגליל המערבי.

 

טיול שטח ברייזר – למה?

הרייזר תפס תאוצה חזקה בתחום טיולי השטח בשנים האחרונות ויש לכך סיבות טובות. הנהיגה ברכב קלילה והביצועים של הרכב מעלים אדרנלין ומספקים חווית נהיגה שונה ממה שאנו רגילים. הנסיעה בשטח קופצנית אך פחות מורגשת בקרב יושבי הרכב כיוון שברכב יש בולם זעזועים, ובכך הנסיעה הופכת להרבה יותר רכה. כל אלה יוצרים חווית נסיעת שטח מושלמת המשאירה תמיד טעם של עוד.

ברייזר יושבים אחד ליד השני הדבר מעצים את הקשר עם חברינו לנסיעה ומעשיר את החוויה העוצמתית שכולם עוברים יחד, אפשר לדבר לאורך המסלול ולשתף בהרגשה ובתחושה בזמן הנסיעה. בחלק מהזמן מקיימים עצירה בטבע ומתפנקים יחד מקפה/תה טוב ונהנים ממנוחה קלה לפני המשך נסיעה, באותה הזדמנות נוכל לצפות בנחת בנופים היפים של הצפון.

הרגשה מנצחת

הריגוש מטיול שטח ברייזר הוא מיוחד מאוד, תחושת עליה באדרנלין מטיול כזה היא בלתי נשכחת. הנהיגה והנסיעה בכלי שטח לא דומה בכלל לנסיעה רגילה ברכב, נסיעה בטבע אל מול נופים פסטורליים וחופי הים של אכזיב ישאירו אתכם עם הרגשה מנצחת ותחושת סיפוק, טרקטורוני הצפון אכזיב ישמחו להעניק לכם את הריגוש שאתם כל כך רוצים.

פרטים נוספים והזמנות : 052-5282660 | rtv.achziv@gmail.com