052-528-2660

מה עושים בקיץ עם הילדים?

אחת השאלות שכל הורה חושב עליה לקראת סוף שנת הלימודים היא לא אחרת מאשר מה עושים בקיץ עם הילדים?! הילדים הם קהל המחפש עניין, קהל סקרן מאוד שצריך גירוי רב כדי להינות מפעילות, אחרת הם משתעממים מהר ופורשים, הפעילות צריכה להיות מאתגרת בעלת גירויים רבים שתשאיר את הילדים מסוקרנים ובעלי עניין.

פתרון מושלם לתכנון יום חופש או לפעילות לילדים בחופש הגדול , הוא טיול שטח ברכבי רייזר. הטיול מותאם למשפחות עם ילדים, טיול מלא אתגר ועניין שישאיר את הילדים מרותקים כל המסלול. זוהי חוויה  חד פעמית שכוללת בתוכה נסיעה ברכב שטח, צפייה בנופי הטבע הקסומים, תוך כדי נסיעה וגם בזמן עצירה, וכמובן צבירת חוויות משפחתיות בזמן הנסיעה המאתגרת בכלי שטח מיוחד.

את כל החוויה הזו תוכלו לקבל אצל טרקטורוני הצפון אכזיב שיספקו לכם את הפעילות המושלמת לקיץ שהילדים לא יפסיקו לדבר עליה.

אז הנה לכם רעיון לפעילויות לילדים

טרקטורוני הצפון אכזיב יקחו אתכם למסלול הרפתקני שיוציא את הילדים שלנו מהמסכים, ייתן להם אנרגיה וחוויה בלתי נשכחת. טיול ברייזר , באוויר הפתוח יוציא את הילדים שלנו מהשגרה, וירים אותם מהספה ממצב סטטי לתנועה. נצבור יחד חוויה משפחתית מגבשת, הילדים יהיו מרוצים ואנחנו נצא מנצחים.

נסיעה לאורך נוף עוצר נשימה, בין עצים וצמחייה אל מול חופי ים קסומים, הטבע בשיא תפארתו, הפתרון המושלם פעילות אתגרית לילדים. הנוף המרהיב של הגליל מביא איתו שקט ושלווה שגם בנסיעת שטח נרגיש את התחושה הזו. נצבור זכרונות מתוקים עם הילדים בחוויה בלתי נשכחת שבהחלט תשאיר טעם של עוד.

חשוב לציין, נסיעת שטח ברייזר מתאימה כמעט לכל גיל כך שזו בהחלט פעילות משפחתית מגבשת  שזהו יתרון משמעותי מאוד. כולנו יודעים כמה מאתגר בתור הורים למצוא פעילות שתתאים לכל הילדים במשפחה מגדול ועד קטן, וגם שכולם יצאו מסופקים.

 

הפתרון המושלם!

אז מה עושים בקיץ עם הילדים? יוצאים אל הטבע וצוברים חוויות ! מתקשרים עכשיו אל טרקטורוני הצפון אכזיב וקובעים יום כיף עם הילדים אצל המומחים עם הצוות המנצח שכל חוויה איתו היא בלתי נשכחת.

 

לפרטים נוספים והזמנות : 052-5282660 | rtv.achziv@gmail.com