052-528-2660

טיול טרקטורונים כחלק מיום כיף לעובדים

יום גיבוש לעובדים זאת דרך מעולה ליציאה משגרת העבודה, זהו יום הדורש תכנון וארגון מראש וחשוב מאוד להפיק ממנו את המיטב. מעוניינים ביום כיף אקסטרים עם אתגר ועניין ? טיול שטח ברייזר בהחלט עונה להגדרה, נסיעת שטח ברכב אתגרי רצופה אקשן ואדרנלין בטבע זוהי אכן דרך טובה להנות וטיול רייזרים ללא ספק יכול להיות חלק מיום הגיבוש שלכם.

ניתן לתכנן מסלול מתאים לקבוצת עובדים ובהתאם לצרכי הצוות, החוויה צריכה להיות יוצאת דופן וחד פעמית, כזאת שהעובדים ידברו עליה גם אחרי שהסתיימה. כדי להשיג חוויה מוצלחת מומלץ שתפנו אל התותחים בארגון ימי כיף וגיבוש לעובדים; טרקטורוני הצפון אכזיב שיתכננו לכם יום גיבוש בגליל.

טיול טרקטורונים כחלק מיום גיבוש – יתרונות

יציאה משגרת היום יום אל הטבע הקסום ברכבי רייזר תתרום רבות לאקלים החברתי של צוות העובדים, בין אם אתם מתכננים יום גיבוש לצוות קטן או גדול או בתכנון ימי גיבוש מנהלים, תהייה לכם הזדמנות לקרב את העובדים וליצור חברויות חדשות במקום העבודה. הגיבוש סביב חוויה משותפת תאפשר לעובדים  להוציא מעצמם דברים שלא באים לידי ביטוי בשגרה. בתכנון וארגון של יום גיבוש לעובדים חשוב לשלב עניין ורעננות, ספורט אתגרי כמו טיול שטח ברייזר מספק לנו את התשובה, זוהי דרך מצוינת לגיבוש צוות.

אין ספק שאחרי יום גיבוש מוצלח, בו העובדים נהנו וצברו זיכרונות יחד, נקטוף את הפירות ונקבל עובדים מרוצים יותר, ולכן חשוב שנקפיד על כל הפרטים, נבדוק גם מה רצון העובדים, נתכנן את היום בצורה יעילה ונספק לעובדים יום בלתי נשכח מלא אתגר ועניין.

 

לבחור נכון!

הבחירה איך ואיפה לקיים את הגיבוש היא חלק בלתי נפרד מהצלחתו של יום כזה. יום כיף בגליל המערבי, שהינו אזור מרהיב בצפון הארץ, יכול להיות המקום האידיאלי לקיום יום גיבוש. הנסיעה בשטח פתוח, בטבע מלא בצמחייה אל מול חופים עוצרי נשימה תגרום לתחושת חיבור והנאה ותוציא מכולם אנרגיות חיוביות שילוו את הצוות לאורך זמן.

רוצים לבחור נכון? פנו עוד היום אל טרקטורוני הצפון אכזיב ותקבלו שירות וייעוץ מהצוות המנצח שלנו שיבנה לכם מסלול מדהים ללא פשרות ליום הגיבוש שלכם.

 

לקבלת הצעת מחיר ליום כיף פרטים נוספים והזמנות : 052-5282660 | rtv.achziv@gmail.com