052-528-2660

טיול טרקטורונים בצפון

מתכננים להגיע לצפון עם המשפחה, עם החברים או כיום גיבוש מטעם העבודה? אל תוותרו על טיול שטח ברייזרים, פעילות ספורטיבית מהנה, בטבע הפתוח אל מול נופים מרהיבים מלאי ירוק ונוף לים. נסיעת אקסטרים ברכבי רייזר יכולה להיות החוויה הבאה שלכם כחלק מטיול משפחתי, טיול עם חברים או כיום גיבוש עם צוות העובדים, הפעילות מתאימה כמעט לכל גיל שזה יתרון משמעותי מאוד במיוחד למשפחות עם ילדים. טיול שטח אקסטרים ברכבי רייזר חדישים חווית נהיגה שלא זוכים לחוות אותה כל יום, הנסיעה ברכב קומפקטי ומיוחד המתאים במיוחד לתנאי שטח ולהשלמת החוויה עם הרבה אדרנלין. חברת טרקטורוני הצפון אכזיב תשמח להעניק לכם חווית נהיגה ברכבי רייזר חדישים, עם ניסיון רב בטיולי שטח באזור הגליל המערבי.

מה צריך לדעת על טיול רייזרים בצפון?

המסלול מותאם לסוג הקבוצה ויכול להיות בדרגות אקסטרים שונות. ישנם רכבי רייזר לזוגות, ישנם רכבים לארבעה אנשים ואפילו קיימים רייזרים ל 6 אנשים, תוכלו לצאת למסלול בקבוצה קטנה או בקבוצה גדולה. ניתן לקיים מסלול ביום ואפילו בלילה, מה שבטוח הוא, שלא משנה איזו מהאופציות תבחרו תצאו מרוצים ומלאי אדרנלין כך שבהחלט אסור לכם לפספס טיול רייזרים בצפון.

הנוף המיוחד של הצפון יהפוך את חוויית הנסיעה לעוצמתית יותר ומלאה בעניין, אזור הצפון שופע בטבע מרהיב, חופים עוצרי נשימה ושקיעות מדהימות, הבחירה לצאת לטיול רייזרים בצפון היא בחירה מנצחת שתשאיר לכם זיכרון טוב וטעם של עוד.

אז למה אתם מחכים ?

תתחילו לתכנן את הטיול הבא שלכם לצפון היפה, בואו לראות את הנופים ולחוות את האטרקציות הרבות. בתי מלון מפנקים, מסעדות טובות, חופים קסומים ועוד מגוון רחב של פעילויות, וכמובן תקבעו טיול שטח ברכבי רייזר, נהיגה בשטח פתוח ברכב אקסטרים שיעיף לכם את הדמיון.

צפון הארץ הוא בהחלט המקום המושלם להגשים את החוויה המטורפת הזו. פנו עוד היום לטרקטורוני הצפון אכזיב שיתכננו לכם מסלול לטיול רייזרים חווייתי ומעורר עניין, הצוות המנוסה ישמח לתת לכם שירות ולתכנן לכם מסלול יוצא דופן שלא תשכחו.

 פרטים נוספים והזמנות : 052-5282660 | rtv.achziv@gmail.com