052-528-2660

איך מתכננים חופשה עם הילדים?

חופשה עם הילדים צריכה להיות מתוכננת מראש ומלאה באטרקציות ופעילויות, הילדים הם קהל סקרן ומלא אנרגיות והחופשה שלהם צריכה להיות מותאמת לכך.

איזור הצפון שופע בפעילויות לילדים, אפשר לתכנן שם חופשה מושלמת. תחילה נבחר תאריך רצוי ואז ניגש לתכנון… האטרקציות צריכות להיות מותאמות לילדים ומבוגרים כך שכולם יהנו. טיול שטח משפחתי ברייזרים היא פעילות נהדרת עם הילדים, חוויה שגם הקטנים וגם הגדולים ידעו להנות ממנה, מסלול מותאם למשפחות, הכולל נהיגה עצמית ברכבי שטח. בכלי הרייזר תשבו זה לצד זה ותהנו יחד מטיול שטח מלא עוצמה ועניין בטבע. אצל טרקטורוני הצפון אכזיב תוכלו לצאת למסלול משפחתי, עם צוות מנוסה שיעביר לכם חוויה יוצאת דופן.

אתגר החופשה עם הילדים

חופשה עם ילדים היא בהחלט אתגר וכדי לצלוח אותה צריך לתכנן כל פרט ולהשקיע בבחירת הפעילויות שיהיו מגוונות ומעניינות וכך הילדים יהיו מסופקים ואנחנו נצא מרוצים. אז מה רוב הילדים אוהבים ? שיהייה להם מעניין, משהו שונה שלא קורה כל יום שיהיה בו פעולה ספורטיבית.

טיול שטח ברכבי רייזר חייב להיות חלק מתכנון החופשה שלכם, את הפעילות תוכלו לשלב בקלות ניתן לצאת למסלול ביום או בלילה באמצע שבוע או בסופ”ש, תכננו את המועד הנוח לכם ולילדים וצאו להרפתקה מעוררת חושים שתשתלב מושלם בחופשה המשפחתית שלכם.

תכנון מושלם

אז אחרי שבחרנו את התאריך והיעד והבנו ששילוב מגוון של אטרקציות הוא פתרון מנצח לחופשה עם ילדים נתחיל לתאם הגעה לכל אטרקציה, לרכוש כרטיסים במידת הצורך ולהזמין מקומות מראש. את טיול השטח ברכבי רייזר נתאם מראש, נעדכן שמדובר בטיול משפחתי נציין את גיל הילדים וכך יתאימו לנו את המסלול לסוג הטיול שנבחר. אפשר שיהייה אקסטרים ברמות שונות ולכן חשוב שנדע את ההעדפות שלנו, נשאל פרטים לגבי זמן הגעה, משך זמן מסלול מה כדאי ללבוש ומה צריך להביא. ככל שנדע יותר פרטים מראש כך נהייה מוכנים יותר. את כל המידע והשירות תוכלו לקבל אצל טרקטורוני הצפון אכזיב חברה בעלת ניסיון רב ועם צוות מיומן שיתאים לכם חוויה מושלמת.

פרטים נוספים והזמנות : 052-5282660 | rtv.achziv@gmail.com