052-528-2660

אטרקציות בראש הנקרה

ראש הנקרה שוכנת בגליל המערבי, בקצה הצפוני ביותר של הים התיכון, על קו הגבול הימי עם לבנון. באזור זה ישנם מספר רב של אטרקציות קסומות, טיולי נחלים, חורשות ופארקים ומוקדי עניין רבים למבוגרים ולילדים. כדאי להגיע עם המשפחה והחברים או כחלק מיום כיף לעובדים , ותמצאו מענה ועניין לכולם כיוון שאזור זה של הצפון שופע אטרקציות, בטבע, ים, נופים ופעילויות מגוונות.

טיול ברכבי שטח היא אטרקציה פופולרית מאוד באזור ראש הנקרה והסביבה. טרקטורוני הצפון אכזיב מפעילים באזור טיולי שטח ברכבי רייזר, שדרכם תזכו לראות את אזור ראש הנקרה ואכזיב ולשלב גם אקסטרים וטבע.

אטרקציות בראש הנקרה – איך מתכננים?

מתכננים להגיע לראש הנקרה? מעולה! נשמח לתת לכם המלצות נוספות לאטרקציות בסביבה. תוכלו  להתחיל מטיול שטח על גבי רייזרים עם טרקטורוני הצפון אכזיב, תלכו לבקר בנקרות שזוהי תופעת טבע מדהימה, תצאו לשייט בסירות טורנדו מהירות, תנפשו בחופים של אכזיב עם הלגונות הטבעיות ותקנחו במסעדות טובות. רצוי לתכנן את היום או החופשה מראש כדי שלא תפספסו אף אטרקציה, תהיו מתוכננים ומאורגנים וכך תוכלו לנצל את הזמן שלכם בצורה יעילה ומהנה, דעו את סדר היום ואיפה כדאי להתחיל ואהיכן לסיים.

טיול שטח ברייזרים יכול להשתלב בכל זמן שתבחרו ביום או בלילה, באמצע שבוע או בסופ”ש, החוויה המאתגרת הזו זמינה לכם כל יום. זוהי חוויה מושלמת לילדים ולמבוגרים, לקבוצות וליחידים במסלול בטבע עם נופים וחופים בלתי נשכחים.

אטרקציה לכולם

אז בין אם אתם יוצאים לטיול משפחתי, חופשה רומנטית או טיול גיבוש מהעבודה, באזור ראש הנקרה והגליל המערבי תוכלו למצא שלל חוויות חדשות ומרעננות. נצלו את האזור הקסום וצאו לטייל איתנו.טרקטורוני הצפון אכזיב זמינים ומחכים לתכנן לכם מסלול מאתגר וכיפי במיוחד בשבילכם, עם צוות מנצח שמכיר את השבילים החבויים באזור ראש הנקרה.

פרטים נוספים והזמנות : 052-5282660 | rtv.achziv@gmail.com